دکوراسیون

صنایع چوبی و فنگ شویی | آیا چوب در فنگ شویی کاربرد دارد؟

فنگ شویی و صنایع چوبی

صنایع چوبی و فنگ شویی | آیا چوب در فنگ شویی کاربرد دارد؟

آیا تا به حال درباره علم فنگ شویی چیزی شنیده اید؟ احتمال اینکه پاسخ شما به این سوال منفی باشد، خیلی کم است. به طور کلی، فنگ شویی، برای تقویت هماهنگی زندگی شما با متعادل کردن انرژی منزل تان با استفاده از عناصر طبیعی به کار برده می شود. اما آیا در ارتباط با صنایع چوبی و فنگ شویی چیزی شنیده اید؟ در این مقاله به بررسی کاربرد چوب در فنگ شویی پرداخته ایم. با ما در ادامه این مطلب جذاب همراه باشید. 

صنایع چوبی و فنگ شویی

آیا صنایع چوبی و فنگ شویی با یکدیگر مرتبط هستند؟

همانطور که اشاره شد، فنگ شویی مبتنی بر رویکرد تائوئیستی باستانی برای تقویت هماهنگی زندگی شما با متعادل کردن انرژی خانه شما با استفاده از عناصر طبیعی است. پنج عنصر فنگ شویی وجود دارد: آب، زمین، آتش، چوب و فلز. هر قطعه قدرت منحصر به فرد خود را دارد و با دیگران در تعامل است تا تعادل را در زمینه های مختلف زندگی شما ایجاد کند. 

اگر توجه کرده باشید، عنصر چوب هم در فنگ شویی یکی از مهم ترین عناصر محسوب می شود. پس به جرات میتوان اینطور گفت صنایع چوبی و فنگ شویی با یکدیگر ارتباط نزدیکی دارند. در ادامه خواهید فهمید که چگونه از عنصر چوب در فنگ شویی استفاده کنید تا انرژی، ثروت و سرزندگی بیشتری را به تمام قسمت های منازل خود بیاورید.

چوب در فنگ شویی نماد چیست؟

احتمالا اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که، اساسا چوب در فنگ شویی نماد چیست؟ این سوال خوبی است. 

چوب در فنگ شوی به عنوان نماد ثروت، خانواده، سلامتی و رفاه به کار می رود. ترکیب عنصر چوب و صنایع چوبی در خانه شما، اساساً استفاده از سرزندگی فضای بیرون برای ایجاد هماهنگی و انرژی بیشتر در داخل خانه است؛ چرا که چوب هدیه طبیعت است و حتی به اعتقاد مردم چین باستان، چوب روح طبیعت است. برای متعادل کردن عنصر چوب در سرتاسر خانه، از رنگ‌ها، شکل‌ها و مواد مرتبط با چوب استفاده کنید:

  • رنگ – آبی، سبز، قهوه ای
  • اشکال – ستون های بلند، راه راه های عمودی، پرده های بلند
  • مواد – چوب، منسوجات گیاهی، تصاویر گیاهان، گیاهان واقعی یا تقلبی
  • چوب – مبلمان، کفپوش، بامبو، بلوط و غیره

علاقه مندان به فنگ شویی، چوب را در خانه‌های خود می‌گنجانند تا ثروت مالی و رفاه بیشتری برای خانواده‌های خود ایجاد کنند. اما چوب همچنین نشان دهنده ثروت و رشد معنوی است که باعث ایجاد شفقت و مهربانی می شود.

استفاده از صنایع چوبی برای فنگ شویی

وقتی صحبت از ایجاد هماهنگی و تعادل در خانه شما می شود، آنچه در نهایت اهمیت دارد این است که چه احساسی در درون دارید. فنگ شویی سیستمی است برای متعادل کردن عناصر طبیعی جهت ایجاد آرامش و تعادل در روحیه شما. عناصر چوبی برای چندین دهه در خانه شما ایجاد شده اند که اگر به خوبی با آنها رفتار کنید. بنابر این مهم است از صنایع چوبی با کیفیت و مطابق با سلیقه خودتان استفاده کنید. 

یکی از مهم ترین وسایل چوبی که تاثیر به شدت زیادی در فنگ شویی دارد، مبلمان شما است. به جز اینکه کیفیت چوب مبلمان شما، از اهمیت بالایی برخوردار است، باید بدانید چگونه و در کجا از آن ها استفاده کنید. ما به شما توضیح خواهیم داد که چطور می توانید، مبلمان چوبی خود را با استفاده از فنگ شویی متعادل سازی کنید.

ابتدا بهتر است به احساسات خود غلبه کنید. با خود فکر کنید که در کجای منزل شما، انرژی بیشتری وجود دارد. پس از یافتن مرکز پر انرژی فضاهای خود، مبلمان خود را مطابق با آن بچینید. 

صندلی‌ها و مبلمان چوبی باید به شکل U چیده شوند تا یک چی (انرژی) را تقویت کنند. با این حال، صندلی ها نباید مستقیماً روبروی یکدیگر قرار گیرند زیرا می توانند باعث عدم تعادل انرژی شوند. 

صندلی ها باید کنار دیوار و رو به در قرار گیرند. اگر این امکان وجود ندارد، از آینه ای استفاده کنید که در را منعکس کند.

با یک ژل نگهداری باکیفیت، چوب های خود را سرزنده و با کیفیت نگه دارید. با استفاده از یک پارچه پولیش، سطوح چوبی خود را از تجمع کثیفی و گرد و غبار محافظت کنید.

همچنین در انتخاب نوع مبلمان، گونه چوب به کار رفته برای ساخت آن ها و حتی رنگ و مدل مبلمان و صندلی های چوبی تان، دقت و حوصله کافی به خرج دهید. 

نتیجه گیری

همانطور که به نظر می رسد، صنایع چوبی و فنگ شویی، ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. بهتر است شما با توجه به این موارد بهترین انتخاب را در ارتباط با خریداری صنایع چوبی داشته باشید. 

صنایع چوب محتشم، با افتخار اعلام می کند، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان ارجمند می باشد. همچنین شما می توانید از تجربه مشاوران ارشد ما برای داشتن انتخابی بهتر بهره ببرید. 

به خاطر داشته باشید! احتشام کیفیت را به شما عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *